28 Ocak 2009 Çarşamba

MARIA CALLAS - CARMEN

ustasından muhteşem performansı ile carmen operası
kulaklarınızın pası siline... let the rust in your ears go forever!!!


Resim

Resim

Resim

Disc: 1
1. No. 1, Prelude
2. Act I, No. 2, "Sur la place, chacun passe" (Soldats)
3. Act I, No. 3, "Avec la garde montante" (Chorus des Gamins)
4. Act I, No. 4a, "La Cloche a sonne, nous des ouvrieres" (Jeunes Gens)
5. Act I, No. 4b, "La voila! Voila la Carmencita!" (Tous)
6. Act I, No. 5, "L'amour est un oiseau rebelle" (Habanera) (Carmen w/Chorus)
7. Act I, No. 6, "Carmen! sur tes pas" (Les Jeunes Gens)
8. Act I, No. 7, "Parle-moi de ma mere!" (Don Jose)
9. Act I, No. 8, "Au secours!" (Chorus)
10. Act I, No. 9, "Voyons, brigadier"

Disc: 2
1. Act II, No. 15b, "Au quartier! pour l'appel" (Carmen)
2. Act II, No. 15c, "La fleur que tu ma'vais jetee" (Flower Song) (Don Jose)
3. Act II, No. 15d, "Non! tu ne ma'aimes pas!" (Carmen)
4. Act II, No. 16, "Hola! Carmen!" (Zuniga)
5. Act III, No. 17a, "Entr'acte"
6. Act III, No. 17b, "Ecoute, compagnon, ecoute" (Les Contrebandiers)
7. Act III, No. 17c, "Notre metier est bon" (Les Six)
8. Act III, No. 18a, "Melons! Coupons!" (Card Scene) (Mercedes, Frasquita)
9. Act III, No. 18b, "Voyons, que f'essaie a mon tour"
10. Act III, No. 18c, "En vain, pour eviter les reponses ameres" (Carmen)

2 parts rar file
http://rapidshare.com/files/190421441/Maria_Callas_-__Carmen_-_Bizet.part1.rar

http://rapidshare.com/files/190417505/Maria_Callas_-__Carmen_-_Bizet.part2.rar

Hiç yorum yok: